Τρόποι Πληρωμής


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    • Πληρωμή με χρεωστική / πιστωτική κάρτα

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.happyplants.gr συνεργάζεται με την εταιρεία Everypay για την υπηρεσία πληρωμής με τις χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες Master Card, Visa και Maestro. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.

    • Πληρωμή μέσω PayPal

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.happyplants.gr συνεργάζεται με τo PayPal.

    Η πληρωμή με PayPal είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας και η εταιρεία μας δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών του λογαριασμού σου. Για την πληρωμή της παραγγελίας, σε ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα του PayPal χωρίς να έρχεται σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα του λογαριασμού σου.

    ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

    Αγαπάμε όλα μας τα φυτά και θέλουμε να τα αγαπήσετε κι εσείς.
    Στόχος μας είναι να σας φέρουμε ένα φυτό που ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το φυτό που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας, στο μέγεθος που έχετε επιλέξει. Όπως συμβαίνει με όλα τα έμβια όντα, υπάρχει κάποια φυσική διακύμανση τόσο στο μέγεθος όσο και στο σχήμα.
    Να σημειωθεί ότι για την επιστροφή φυτών ισχύουν ειδικοί όροι που έχουν να κάνουν με τη φύση του προϊόντος, οι οποίοι παρατίθενται αμέσως παρακάτω.

    Σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, ο πελάτης θα μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε (3) τρεις ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του όπως φαίνεται από τις καταστάσεις της μεταφορικής εταιρείας από την οποία το παρέλαβε. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής προς την εταιρεία.
    Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό υπόκειται στην όποια εγγύηση της εταιρείας που το παρήγαγε και η ευθύνη επισκευής και/ή αντικατάστασης ανήκει σε αυτής. Επιστροφή χρημάτων γίνεται συνήθως μέσα σε 10 ημέρες από την επιστροφή του προϊόντος και τον έλεγχο της αρτιότητάς του.

    Σχετικά με την επιστροφή των φυτών, ισχύουν ειδικοί όροι επιστροφής των προϊόντων, καθώς πρόκειται για ζωντανούς οργανισμούς που δεν μπορούν να θεωρηθούν κοινά καταναλωτικά προϊόντα.
    Ειδικοί όροι επιστροφής φυτών είναι οι εξής:

    Ακύρωση πριν την αποστολή της παραγγελίας φυτών:
    Η παραγγελία φυτών μπορεί να ακυρωθεί μέχρι το χρονικό σημείο πριν την αποστολή του φυτού. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε για την ακύρωση της παραγγελίας ποσό μέχρι και 50% της αξίας αγοράς του για φυτά τα οποία αποστέλλονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας, ή έχουν την ένδειξη ότι μπορούν να αποσταλούν μόνο μετά από 1-2 εβδομάδες. Πρόκειται για φυτά που παραγγέλονται αποκλειστικά για λογαριασμό του καταναλωτή και το ποσό που χρεώνεται κατά την ακύρωση εξαρτάται από το κόστος που έχει ήδη προκύψει μέχρι την ακύρωση της παραγγελίας, καθώς και για το κόστος συντήρησής του.

    Ακύρωση μετά την αποστολή της παραγγελίας φυτών:
    Η επιχείρηση μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διασφαλίσει την ποιότητα αλλά και την βιωσιμότητα των φυτών που εμπορεύεται. Γι’ αυτόν τον λόγο, κάθε φυτό εξετάζεται ενδελεχώς κατά την παραλαβή του από τον προμηθευτή και εντός ολίγων ωρών επανελέγχεται ώστε να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση προτού συσκευαστεί και αποσταλεί στον τελικό παραλήπτη. Η συσκευασία των φυτών είναι μια διαδικασία την οποία ερευνούμε συνεχώς ώστε να επιτυγχάνουμε το βέλτιστο σε επίπεδο αερισμού και σταθεροποίησης των φυτών μέσα σε αυτήν.
    Για κάθε φυτό που συσκευάζουμε, διεξάγονται όλα τα προβλεπόμενα στάδια ελέγχου ώστε τα φυτά να είναι εμφανώς υγιή και άρτια προς αποστολή και έχουμε ελέγξει προηγουμένως την ανθεκτικότητα τους κατά την διάρκεια της αποστολής τους μέσα στην συσκευασία.
    Σημειώνουμε δε πως τα φυτά είναι ζωντανοί οργανισμοί και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να ελέγξουμε και να προβλέψουμε πλήρως την συμπεριφορά τους κατά την αλλαγή συνθηκών του περιβάλλοντος. Υπενθυμίζουμε πως από την στιγμή που τα φυτά εξέλθουν από την εταιρεία και παραληφθούν από την εκάστοτε εταιρεία ταχυμεταφορών, η ευθύνη της μεταφοράς τους εναπόκειται αποκλειστικά στον αγοραστή τους (πελάτη) και ουδεμία ευθύνη φέρει η happyplants κατά την μεταφορά τους.

    Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο φυτό εντός 3 ημερών από την ημέρα που το φυτό εξήλθε από το κατάστημα της happyplants και κρίνετε πως το φυτό είναι ελλαττωματικό από την φύση του ή σας έχουμε στείλει διαφορετικό φυτό από αυτό που παραγγείλατε, η διαδικασία που ακολουθούμε ως πολιτική επιστροφών είναι η εξής :

    Eντός 24 ωρών από την ώρα της παραλαβής του φυτού μας στέλνετε ένα email στο info@happyplants.gr με φωτογραφίες και βίντεο από το φυτό με έμφαση στα σημεία που θεωρείτε πως υπάρχει το ελάττωμα. Η happyplants διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει επιπρόσθετο οπτικό υλικό προς διερεύνηση.
    Παραλαμβάνουμε το υλικό που μας αποστείλατε και εξετάζουμε τα στάδια ελέγχου ποιότητας της παραγγελίας σας καθώς και ολόκληρη την παρτίδα παραλαβής από τον προμηθευτή.

    Στην συνέχεια επικοινωνούμε εμείς μαζί σας και:
    α. σε περίπτωση που σας έχουμε αποστείλει άλλο φυτό από αυτό που έχετε παραγγείλει, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα ώστε να μας στείλετε πίσω το λάθος φυτό και εφόσον το παραλάβουμε, σας αποστέλλουμε εκ νέου το φυτό που είχατε αρχικά παραγγείλει ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
    β. σε περίπτωση που έχετε παραλάβει το φυτό που παραγγείλατε και θεωρείτε πως το φυτό δεν ανταποκρίνεται στις προσωπικές σας προσδοκίες, η γεωπονική ομάδα της happyplants εξετάζει εάν υπάρχει όντως κάποιο ελάττωμα στο φυτό σας καθώς και την προέλευση του ελαττώματος.
    β.1.εαν το ελάττωμα του φυτού ισχύει και οφείλεται στα στάδια της παραγωγής του, ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της happyplants θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση αποζημίωσης σας και φυσικά να συνεννοηθούμε για την επιστροφή του φυτού που παραλάβατε, να σας δώσουμε οδηγίες για την προσωρινή φροντίδα του και τον τρόπο με τον οποίο θα το πακετάρετε. Προτιθέμεθα να σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλλατε για την αγορά του φυτού, υπό την προϋπόθεση ότι το φυτό θα επιστρέψει σε εμάς στην ίδια κατάσταση που σας το στείλαμε, και όχι σε χειρότερη. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή των χρημάτων που καταβάλλατε για την αγορά του φυτού, αν αυτά δεν φτάσουν στα χέρια μας στην κατάσταση που σας τα αποστείλαμε.
    β.2.εαν το ελάττωμα του φυτού ισχύει και οφείλεται στις συνθήκες μεταφοράς του, η happyplants δεν ευθύνεται και δεν αναλαμβάνει την αποζημίωση του. Σε αυτή την περίπτωση, θα σταθούμε δίπλα σε εσάς και στο φυτό σας και θα σας παρέχουμε υποστηρικτικά τις συμβουλές ώστε να φροντίσετε το φυτό σας άμεσα και να μπορέσει να επανέλθει στην άριστη και άρτια κατάσταση του.
    Γενικότερα, σε περίπτωση που παρέλθουν τρεις (3) ημέρες από την παραλαβή του φυτού (ή την 1η προσπάθεια παράδοσής του από τη μεταφορική σε περίπτωση που δεν σας βρήκε στη δηλωθείσα διεύθυνση), θεωρείται ότι έχετε εκφράσει την ικανοποίησή σας με το φυτό, ότι αναγνωρίζετε ότι πρόκειται για ένα προϊόν ευπαθές και αναλώσιμο και ότι η happyplants.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τον τρόπο που μεταχειρίζεστε και περιποιείστε το φυτό. Επομένως η happyplants.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το φυτό δεν ευδοκιμήσει.

    Ακύρωση μετά την αποστολή της παραγγελίας φυτών/Άρνηση παραλαβής
    Σε περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιηθεί και γίνει άρνηση παραλαβής για οποιοδήποτε λόγο, η happyplants δεν φέρει καμία ευθύνη και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνει την αποζημίωση της.